Ynt: [LINUX:10687] Solaris/DOS/Linux

Subject: Ynt: [LINUX:10687] Solaris/DOS/Linux
From: Emre Turkay (emreturkay@yahoo.com)
Date: Mon 06 Dec 1999 - 01:31:04 EET

Merhabalar.
lilo kullanarak sorununuzu cozebilirsiniz sanirim. Lilo'nun Solaris'i
tanimasi gerekmiyor. Zaten dos'u da tanimiyor. Dos partition'i icin yapilan
tanimlarin aynisini Solaris icin de yazarsaniz olur.
Yanlis hatirlamiyorsam soyleydi (su anda Linux'um olmadigi icin ezberden
yaziyorum):

image=/boot/vmlinuz
    root=/dev/hdb1
    label=linux