Re: [LINUX:10849] Doruk Fisek e Ozel Mesaj

Subject: Re: [LINUX:10849] Doruk Fisek e Ozel Mesaj
From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sun 05 Dec 1999 - 15:55:26 EET

Sayin Koray Sonmezsoy,

Doruk Fisek'e ozel mesaj baslika'i ile listeye mesaj atmak ne demek oluyor?

Sayet Doruk'a bir mesaj gondercekseniz, dogrudan kendisine atiniz.

Tum liste uyeleleri:

Bu liste Linux konusnda haberlesme, yardimlasma icin dusunudu. ve o
sekidle calisiyor genellikle.
Burada, ve genelde here yerde, ``flame''ler insanlarin anlik
tatminleri, ofkelerini bosaltmalari disinda pek bir ise yaramiyor.

Ben Koray Sonmezsoy;'un, Cumhuriyetteki kosesini basindan beri
izleyen biri olarak, bu listeye katilmasini da cok olumlu buluyorum.

Lutfen birbirimize cok daha hosgorulu davranalim, Insanlarin fikri
degistirmesi gozuktugu kadar kolay degildir.

Lutfen, olumlu ve yapici noktalara yonelim ve gereksiz flamlerden
kacinalim.

Saygilarimla

Mustafa Akgul