Re: [LINUX:10855] Re: Internet Explorer.

Subject: Re: [LINUX:10855] Re: Internet Explorer.
From: Koray Sönmezsoy (koray.sonmezsoy@cumhuriyet.com.tr)
Date: Sun 05 Dec 1999 - 12:12:37 EET

> bunu demek bana dusmuyo belki ama lutfen bi flame baslamasin. tipik
> inet-tr kavgalarina ("tartisma" demiorum, "kavga" diorum) donmesin bu da.
>
> belki yeni bi liste acilir "browser-sidik-yarisi" seklinde ve herkes orda
> dierinin boazini sIkabilir raat raat <:PP .
>
> kabalik ettiisem pardon...
>

> sevgiler vs vs,
> dd
    Tamamen haklısın.. Ama benim amacım o tip bir ortam yaratmak değildi..
Sadece FİKRİMİ söylediğim zaman kimi kendini bilmez hatta cahil olduğunu
kabul etmeyen şahısların, şahsıma CAHİL yakıştırmasında bulunmasıydı..
Gerçi bir cahilin cahil demesi ile kimse cahil olmaz ama sana da aynı şey
yapılsa eminim sende aynı tepkiyi verirdin.Haklı olarak bu sektörde
yıllarını harcamış birisi olarak bu tip karaktere kişiliğe yönelik basit ve
kompleksli suçlamalara kızmam gayet doğal sanırım.
Diğer arkadaşları bu konuda rahatsız ettiğimden dolayı özürlerimi kabul
etmelerini rica ediyorum.
iyi olan bir şeyi sadece fanatiklik olsun diye kötü demek bence KARA
cahillliktir.
Sevgiler.