Re: [LINUX:10848] Re: maile dosya ekleme

Subject: Re: [LINUX:10848] Re: maile dosya ekleme
From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Sat 04 Dec 1999 - 20:41:50 EET

On Sat, 4 Dec 1999, Cenk Kiran wrote:

> mail -s "Subject" adres@domain.com < file

Bilmem farkindamisiniz ama bu komut ile file ismindeki dosyayi text olarak
gomdunuz mailin icine.Eger file isimli dosyaniz plain text ise lafim yok
ama binary bir dosya ise maili gonderdiginiz kisinin vay haline.

Daha once de konusulmustu bu listede.Komut satirindan mail ile attachment
gondermek icin metamail isimli program onerilmisti.Denemedim.
Metamail Slackware linux dagitimi ile birlikte default olarak gelir.Kurun
kullanin kullandirin.