Re: [LINUX:10846] Re: Internet Explorer.

Subject: Re: [LINUX:10846] Re: Internet Explorer.
From: Erhan Bilgili (erhan@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Sat 04 Dec 1999 - 20:18:04 EET

        selamlar,

        hadi bende birseyler yaziim dedim. netscape yavas diyorsunuz .
peki ie savunan arkadaslar , ie 4 linux ciksa cok farkli mi olacak ? kesin
eminim coook daha yavas , coook daha curuk birsey olurdu .

        netscape kullanicilari icin ise tavsiyem , ns;in dinamik
versiyonunu lesstif uzerinden kullanmalaridir. gayet hizli calisiyor -
tabi hizdan kastettiginiz bu ise ... ben su aralar kde2 nin snaplarindeki
browser - konqueror - 'i kullaniyorum ve inaniyorumki kde2 stable bir hale
geldiginde **ix platformunda daha kullanisli bir browser olamayacak !!
birkac ipucu vereyim , su anda konqueror jdk uzerinden java bile
kullanabiliyor . daha onlerinde cok zaman oldugunu dusunursek , nasil
birsey cikacagina siz karar verin ... bu arada cok merak eden insanlar
varsa , yakinda kde2 nin rpmlerini biryerlere koyabilirim , zira ben
rpmlerini kullaniyorum .

        Erhan Bilgili