Re: [LINUX:10829] Re: redhat 6.1 CD si..

Subject: Re: [LINUX:10829] Re: redhat 6.1 CD si..
From: Genco Yilmaz (gyilmaz@aegee.metu.edu.tr)
Date: Sat 04 Dec 1999 - 16:31:10 EET

iyi gunler
redhat 6.1 bilgisayara gore kurulum yapiyor olabilir bunu bende duydum
ama
 anlamsiz nokta burada , ben redhat 6.1 iki kere yukledim
 hem de ayni bilgisayara birinde grafik digerinde normal kurulum yapti..
 bunu kafadan mi atiyor ... bazen grafik yapayim bazen normal..
  benim sorumda bu zaten normal kurulumu secme sansimiz var mi.
 cunklu x kurulumunda kilitleniyor..
   saygilar..