Re: Modem hizi

Subject: Re: Modem hizi
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Sat 04 Dec 1999 - 14:45:36 EET

Eger KDE ve KPPP kullaniyorsaniz KPPP baglanirken LOG diye bir yer
gorursunuz. Orada isp ile aranizdaki baglanti ozelliklerini gorursunuz.
CONNECT 57600 gibi bir satir gecer her zaman orada yazan sayi hizinizdir.

Eger /var/log/messages dosyasi icine bakarsaniz, chat programinin
ciktilarini gorebilirsiniz. orada da yaziyor.

send (...)
expect (OK)
send (atdt0822.......)
expect (CONNECT)