Re: [LINUX:10836] Hafta Sonu

Subject: Re: [LINUX:10836] Hafta Sonu
From: dd (dd@sunburn.eng.emu.edu.tr)
Date: Sat 04 Dec 1999 - 14:40:43 EET

> Hafta sonlarini sevmiyorum. Surda linux konusunda birseyler paylastigimiz
> insanlari buyuk bir cogunlugu hafta sonu uzak kaliyorlar. Ne can sIkIcI bir
> sey.

hehe ama universitelerden cou kisi hala bakior maillerine haftasonu
da. yurtta kalma durumlari vs sayesinde lablara akinlar devam edior :PP
bi de odasindaki makinasinda network karti olan sanslilar var ki onnara
hic deinmicem, kendileri benim icin bi imrenme hedefi cunku ehhe (garip
bi cumle oldu ama sanirim annasilmistir demek istediim).

sevgilerimle,
dd