virtual host

Subject: virtual host
From: Ayse Sanli (ayse@tapu.gov.tr)
Date: Sat 04 Dec 1999 - 10:24:33 EET

merhabalar,

makinamizda virtual host tanimlamak istedim.
Bunun icinde ;
httpd.conf da, srm.conf 'da, /etc 'nin altindaki hosts dosyasinda gerekli
tanimlari yaptim.
SEC.tapu 'da $ORIGIN altinda host name'i tanimladim.
sonucta nslookup ile baktigim zaman hersey dogru gorunuyor.
ve local olarak da calisiyor.
Ancak disaridan baglantida
"The server does not have a DNS entry" ile hata veriyor.

makina slave olarak tanimli, masters baska iki makina var ustte.
Farkli IP'lerde.
refresh time'i (86400) gecince calisirmi?.
Yoksa o makinalarda da birseyler mi tanimlanmali.?

Yada bu durumlarda time'i degistirmek kisaltimak ile mi bu islemi
cabuklastirabilirim.?

yanit icin simdiden tesekkurler.

Ayse Sanli.