[LINUX:10763] Re: Account Disabled

Subject: [LINUX:10763] Re: Account Disabled
From: NAZIM KOÇ (nkoc@ykb.com)
Date: Fri 03 Dec 1999 - 09:49:13 EET

Bir shell script calisirken pek cok interrupt'i yakalayabilirsiniz.
Bunun icin shell'in en basina trap komutunu yazin.
Kullanimi son derece basit.

trap command signal

Ornegin, sinyal SIGINT ise yani Adam ctrl-c'ye basarsa hemen
command isleyebilir.

Sinyallerin butun listesi kill -l komutu ile elde edilebilir.

saygilar,
Nazim Koc