Re: [LINUX:10767] Re: Netscape bir gun salakken...

Subject: Re: [LINUX:10767] Re: Netscape bir gun salakken...
From: Murathan BostancI (murathan@ankara.edu.tr)
Date: Thu 02 Dec 1999 - 22:15:19 EET

Teknik destekde calisirken usengeclik yuzunden paketini ie ile hazirlayan
bir isp nin dialup paketini netscape fanatigi bir musteriye savunmak
zorunda kaldigimda soyle demistim :

isletim sisteminiz nedir ?
- Win95 kullaniyorum.
peki beyfendi isletim sisteminizi gelistiren bir firmanin yazilimi mi
yoksa netscape mi daha iyi calisir win95 uzerinde....vs vs...
- eeee IIIII evet haklisiniz. peki sis ne kullaniyorsunuz ?
eee ooo $ey, linux isletim sistemi ve netscape :)
- PEKI! size iyi gunler!!!

seklinde bir muhabbet olmustu.

sevgiler+saygilar
M.B.

On Thu, 2 Dec 1999, dd wrote:

> e tabi calisir, IE 9x'le icice yahu. shell olmus IE, ii calismasi doal bu
> durumda. bi de dun duyduuma gore MS, program ureticilerine kernel hakkinda
> pek bi bilgi vermiomus bugune kadar, bugunden soora adam gibi bilgi
> vermesi istenmis adamlarin 9x icin program yazan firmalara.
>

> sevgiler vs,
> dd

Linux is The BEST MuratHan BostancI