Re: [LINUX:10774] gonul ferman dinlemiyor

Subject: Re: [LINUX:10774] gonul ferman dinlemiyor
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Thu 02 Dec 1999 - 17:42:05 EET

Alper_Oguz wrote:

> [...]

Merhaba,

Yardimi olur mu bilmem ama

Eger squid cache'i ile log dosyalari ayni partition uzerinde bulunuyorsa
ve squid bircok kisi tarafindan kullaniliyorsa loglar siser, squid
belirtilenden fazla yer kullaniyormus gibi gozukur.

Bir de dogrudur ama MB, KB donusumlerini bir kontrol edin. Bazen gozden
kacabiliyor.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu