Re: [LINUX:10758] Re: iBCS destegi ve Progress !

Subject: Re: [LINUX:10758] Re: iBCS destegi ve Progress !
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Thu 02 Dec 1999 - 13:11:25 EET

Bahsi gecen modul, SCO ve Xenix gibi x86 platformunda calisan unix
turevlerinin binarylerinin calistirilmasi icin kullanilir. Eger bu
sistemlere ait file system lere erisilecekse sysv modulu de yuklenmelidir.
Solaris in sparc yada x86 versiyonu buyuk ihtimalle calismayacaktir.

Tipki AIX programlarinin calismadigi gibi.

Dogan ZORLU