Re: [LINUX:10754] Ynt: iBCS destegi ve Progress !

Subject: Re: [LINUX:10754] Ynt: iBCS destegi ve Progress !
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Thu 02 Dec 1999 - 11:56:00 EET

Gecenlerde ticaret odasinda o ayarlarla oynayarak performansin nasil
etkilendigini gorduk. Ama sistem NT idi. Himm, bakalim linux ve unix nasil
davranacak. Iyi fikir. Iyi da diskler benim ide. Linux'ta hdparm ile de tune
ettigimde bile ayni sistem %30 civarinda performans artisi gosteriyor. Boyle
bisey sco da yok. Ancak read-ahead bufferi artirilabiliyor sanirim. Ona
haksizlik olmaz mi ? Neyse bosver, sanirim ayni database de linux sco yu
dover gibime geliyor. (HDPARM ucuk birsey) Bakalim sonuc ne olacak. Yakinda
aciklarim.

Dogan.