dependencies

Subject: dependencies
From: Bahadir ARMAGAN (BArmagan@transvaro.com.tr)
Date: Thu 02 Dec 1999 - 10:42:27 EET

merhaba,
RPM dependencies ile ilgili bir problemim var bir paketi kurmaya kalktigimda
baska bir paket istiyor ve o eksik paketi kurmaya kalktigimda da o paketteki
dosyalarin baska bir paketteki dosyalarla cakistigini soyluyor... bu durumda
ayni anda kullanamayacagim programlar var diye dusunmeye basladim. Ama
linux'u ilk kurarken bu programlari secerken dependencies'i nasil ayarliyor
peki. ve ben bunu sonradan niye yapamiyorum. Sistem Suse 6.2 (chip dergisi)
...not : ayni programlar ayni CD den yaptigim baska bir kurulumda problemsiz
calisiyor.. bu kurulumda sonradan neden olmuyor bir turlu anlamadim...
yardimlar icin simdiden tesekkurler.

not: uzun zamandir listeye attigim mailler ya hic gitmiyor ya da 1 gun sonra
gidiyor.