Re: [LINUX:10747] Netscape bir gun salakken...

Subject: Re: [LINUX:10747] Netscape bir gun salakken...
From: turan yuksel (e109796@metu.edu.tr)
Date: Thu 02 Dec 1999 - 10:19:37 EET

Kesin cozum: Microsoft Internet Explorer 5. Mukemmel calisiyor. Linux camiasi,
MSIE antipatisiyle bilinir, ancak artik gozunuzu acma zamani. Netscape, MSIE'den
daha dengesiz bir program. Thrashing, bus error ya da benzeri olaylarin
sorumlusu hep o.

Gecici cozum: Edit/Preferences altinda fonts diye bisi olacak, oradaki
degerlerle oynarsan iyi birseyler elde edersin.--cekinme, kurcala menuleri!