iBCS destegi ve Progress !

Subject: iBCS destegi ve Progress !
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Thu 02 Dec 1999 - 03:38:00 EET

Selam,

Az once Progress v6 for sco yu linux a yukledim ve calistirdim. Hersey iyi
gidiyor. Bir db yaratip icine kayitlar ekledim. Proserv ettim tek kullanici
denedim her durumda tamamdir. Su iBCS bayagi iyi is goruyor. Birkac cihazin
/dev deki isimleri (orn /dev/fd0 in sco muadili olan /dev/fdds013618 gibi)
ve birkac komutta dizin farkli oldugundan path vermem gerekti o kadar. Simdi
birtek protermcap a linux terminal tuslarini kayacagim ve is tamam. Cok
sevdim bu isi. Ben evde bazi performans testleri yapmak icin hem SCO hem NT
hemde Linux tutmak zorunda kaliyordum. Simdi artik 2 makinaya dusebilirim.
Bakalim SCO icin diger uygulamalarim linux ta neler yapacak, neler
gosterecek. Mesela sco nun dos emulatoru vpix linux ta ne yapacak ? Neyse
sabahin bu saatinde oyle hosuma gitti ki buraya yazmadan edemedim.

Simdi orjinal SCO ile Linux uzerindeki databaseler icin bir benchmark yapip
birde isletim sistemlerinden hangisi daha iyi yapiyor isini ona bakmak
lazim.

Ilgisiz.

Dogan ZORLU
Grup Yazilim Ltd, Izmir