RE: [LINUX:6648] TV-Kartlari

Murats@turktraktor.com.tr
Wed, 2 Jun 1999 07:04:37 +0300

Bendeki tv kartı Avermedia Tv Phone. Üzerinde ayrıca radyo tuner var. chip
bt848. Goruntu gayet kaliteli. Ustelik bende mmx200 ve 32 mb ram var : ))))
Kullandığım tv programı kwintv. Yaptıgım değişiklikler sunlar:
driver/Makefile altında kartımın tipini değiştirmek. Gerekli deviceları
./MAKEDEV ile yaratmak update in icinden tuner tipini secmek ve update
komutunu yazmak bu kadar. Birde kwintv kurulumu var. baska bir sey yapmadım.
Ses neden alamıyorum merak konusu. Cd mp3 hepsini dinliyorum . ama tv de ses
yok : ))))
Yardımlarınız için tetekkurler.
---------------------------------
Murat Saygılı
Bilgi Sistemleri
Türk Traktör Fabrikası
2110190-1106
Everybody is free to feel good

From: Alexander Neptun [SMTP:alnep@gmx.net]
Sent: 01 Haziran 1999 Salı 08:40
To: Multiple recipients of list LINUX
Subject: [LINUX:6648] TV-Kartlari

Arkadaslar,

Su an yogun ilgi oldugundan kücük bir TV-FAQ hazirliyorum.
Bendeki Hauppauge kartinin desteginin cok iyi olmasindan,
pek problemim olmadi, dolayisiyla baska kartlarla ilgili
bilgim azdir. Lütfen, TV izleyebilenler, bana kartin markasini
ve iyi calisip calismadigini bildirsinler. Ayrica bttv driverinde
yaptiklariniz degisikler, ve hangi TV-Programi kullandiginizi
yazarsaniz
sevinirim.

`Alex

IRC: irc.ada.net.tr #linux