Re: [LINUX:6572] turkuaz'da fat

Semih Hazar (hazard@zagor.yeditepe.edu.tr)
Sun, 30 May 1999 22:23:46 +0300

Ilk once X serverini baslatmaniz gerek (xinit) daha sonra kde yi
calistiriabilrsiniz. ya da startx i degistirerek ilk acilan window-manager
in kde olmasini saglayabilirsiniz.

dos/windows partitionlarina ve/veya cdroma erisebilmek icin ise once mount
etmenzi gerek . Ya da /etc/fstab a eklerseniz acilista otomatik olarak
mount eder.

Iyi calismalar

hazard