Re: [LINUX:6562] Slacware 4.0 ve GaziFTP

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Sun, 30 May 1999 17:00:38 +0300 (EEST)

On Sun, 30 May 1999, Umut Demirhan wrote:

> Selamlar,
> Birkaç gundur slackware 4.0 çekmeye ugrasiyom ancak bazi saatlerde gazi'nin ftp'si gercekten cok yavas kaliyor. baglantimda bir sorun olmadigina eminim hatta gazinin web sayfalari gayet hizli geliyor. bu durumda ben de ftp.cdrom.com'dan cekiyorum ama tabii ki o da yeterince hizli olmuyor.
>
> Turkiye icinde gazi'den vaska slackware 4.0 mirrorlayan yer var mi ?
>
> Tesekkur ederim
>
> Umut

Himm gazi ftpsine bazen cok ilgi oluyor.. Ozellikle ulaknet uzerinden
boyle zamanlarda yavaslama olmasi mumkun.. Ama sizin baglandiginiz yer
sanirim ulaknet disindan Ozellikle turnet uzerinden ulaknete geciyorsaniz
boyle yavaslamalarin olmasi kacinilmaz.. NEdenide turnet ulaknet arasinin
yukunun fazla olmasindan kaynaklanabilir diye dusunuyorum..
Ftp performansinda herhangibi bir sorun dikkatimi cekmedi ..
Ama eger baska arkadaslarda sorunlarla karsilasiyorlarsa lutfen
ftpadmin@ftp.gazi.edu.tr adresine bildirsinler..
iyi calismalar
dS