Re: [LINUX:6550] RE: gazi'nin ftp'si

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Sun, 30 May 1999 10:23:18 +0300 (EEST)

On Sun, 30 May 1999, [iso-8859-1] Ozan Özkara wrote:

> evet ya bende redhat cekicektim hic cekemedim bizim sirketin leased line i
> oldugu halde

Arkadaslar onceden de cevapladim.. yine soyluyorum.. Makinada sorun yok..
Sadece ping paketleri Firewalldan filtreleniyor.. Siz makinaya ping
cekemessiniz. Ama ftp yapabilirsiniz.. Dogusunda dedigi gibi makinaya ftp
yapilabiliyor derdiniz ne ben onu anlamadim..!!
Eger baglantida sorununuz varsa bildirin . Bazen ethernet kartinin
azizligine ugruyoruz..
iyi calismalar
dS