Re: [LINUX:6519] Re: Linux-Mandrake 6.0 (Venus) available (fwd)

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Sat, 29 May 1999 15:56:44 +0300 (EEST)

On Fri, 28 May 1999, Hakan ARIBAS wrote:

> http://www.linux-mandrake.com/
> Yukaridaki adrese girip baktim. CD'sinin temin edilebilecegi yerler arasinda
> Turkiye yok (ya da ben goremedim). Mandrake'yi Turkiye'de bulabilecegimiz bir
> yer (ya da kisi) bilen var mi?

ftp://ftp.gazi.edu.tr/pub/linux/mandrake/ISO altIna saadece ISO image ini
mirrorladIm.
Mandrake ISO su haricinde Redhat 6.0, Debian 2.1, SuSE 6.0 Evaluation ISO
imagelerini de ftp.gazi.edu.tr altInda bulabilirsiniz.

AyrIca SuSE 6.1 mirror'I bitmek Uzere. En geC pazartesi ye onun da hazIr
olmasInI bekliyorum. Su anda mirror tamamlanmadIGI iCin directory nin
permissonlarI kapalI. BittiGi anda aCIlacak.

ve burasI ile ilgili olmadIGInI biliyorum ama belki ilgilenenler vardIr.
Digital Unix'in 4.0 ve Uzeri partchleri de bulabilirsiniz.