Re: [LINUX:6525] Re: Network->Internet, Tesekkur

Istanbul Explorer (balabanm@boun.edu.tr)
Sat, 29 May 1999 11:59:47 +0400 (MEDT)

2. sorunuza cevap:
-----------------
man ipfwadm

bir de /usr/doc/HOWTO/mini/IP-Masquarede dosyasiin sonuna dogru
belirli portlari belirli ip ler icin kapatma anlatiliyor.

ben bu sekilde irc i kapatmistim. gayet guzel calisti.
hatta bununla belorli kisilere belirli adreslei bile filter edebilirsiniz

Trojanlar filan belirli portlardan calistiklari icion onlari da filter
edebiluiyorsunuz
Abi bu linux harika birsey yaaaa!!!
:-)

- Murat Balaban