Re: [LINUX:6458] Ynt: Re: .htaccess Hakkinda

Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Wed, 26 May 1999 17:11:09 +0300 (EEST)

Limit Get in ne ise yaradigini ben de bilmiyorum.

Her ileri geri gidiste sifre sormasini saglamayi hic dusunmedim
web sayfasinin META sina refresh yerlestirerek belki saglanabilir.
ve ayrica .htaccess dosyasina ek bir komut koymak gerekebilir.