Re: [LINUX:6432] SIS 5597/5598 PCI

Gokhan (ustagokh@boun.edu.tr)
Wed, 26 May 1999 00:06:38 +0300

Baba aynı dertten ben de muzdaripim. Anakartın elpina sanırım ben de alarak
aynı hataya düştüm. www.sis.com.tw adresinde drivers bölümünde yukarda linuxa
tıkla ordan seni suse ye yönlendiriyo orda driveri var , ben ordan driverini
çektim svga serverini kullanman gerektigini söylüyo readme sinde neyse
driveri linux partitionuna attım tar -zxvf sis.tgz ettik açtık ya da herneyse
ama burdan sonra ne yapacagımı ben de bilmiyorum açıkçası ilersini bilen biri
varsa bize de anlatsın da sevinelim.Yeni makinada linux kurduk güya , 8 mb
ekran kartıyla da artislik yaparken daha startx in siftahını yapamadık iyi mi
:)

bu arada oha diyorum daha yeni üye olduk şuraya 20 saatte 57 mesaj çok iyi
valla :)
herkese iyi çalışmalar byes