Re: [LINUX:6351] RedHat6.0

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Fri, 21 May 1999 17:16:54 +0300 (EEST)

On Fri, 21 May 1999, akocak wrote:

> selam,
> Ben RedHat6.0 'i linux.org.tr den indirecegim oradaki paketlerde bir
> sorun varmi diye sormak istedim bilgisi olan arkadaslar var mi acaba.
>
> saygilar,
> Aydin Kocak
Oncelikle ftp.gazi.edu.tr'deki surumun kesinlikle calistigini
soyleyebilirm.. Simdiye kadar herhangibi bir sorun gelmedi..
linux.org.tr'dekinin durumunu bilmiyorum.. Ama buyuk ihtimalle
sorunsuzdur..
eger dogrudan iso image olarak almak isterseniz.
ftp://ftp.gazi.edu.tr/pub/linux/redhat-6.0/ISO/redhat6.iso olarak
bulabilirsiniz..
Ogrencilerim ve ben sorunsuz yukledik.. Ayni zamanda bootable bir image..
iyi calismalar..
dS