Re: [LINUX:6335] Remote Xwindow

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Thu, 20 May 1999 20:02:23 +0300 (EEST)

On Thu, 20 May 1999, Berk Demir wrote:

> Evden dial up yapan bir makine ile, remote olarak baska bir linux
> makineden
> x calistirmak istiyorum. Buraya kadar sorun yok.
> Ama merak ettigim, calisan X Session da tamamen karsi tarafta mi
> calisiyor ?
> Yani ben orada Netscape calistirdigimda, Netscape o makinenin internet
> baglantisini kullanarak mi disari cikacak ?
>
> Bunlari nasil yapabilirim ? Bir dokuman adresi de olabilir ...
>
> LDP de bununla ilgili bisi bulamadim
>
> Saygilarimla,

X Session karsi tarafta calisiyor.. Daha dogrusu ayni telnet gibi
dusunun..
Siz servere baglaniyorsunuz ve orayi kendi makineniz gibi kullaniyorsunuz.
X de grafiksel telnet kullanimi gibi bisey..
Server gorevi goren makinanin kaynaklari kullaniliyor.. Sizin tarafinizda
ise sadece goruntuleme islemini goren bir arabirim var..
Evet netscape calistirinca server uzerinde calisip server uzerinden
disariya cikacaksiniz..
iyi calismalar..
dS