Re: [LINUX:6304] mail prb. relay veya named dosyalarinda

Temel KARABACAK (temel@harp.kho.edu.tr)
Wed, 19 May 1999 14:31:54 +0300 (EEST)

Bir de sendmail.cw dosyasina domain.com satirini ekleyin. Sanirim bu dosya
/etc'nin altinda. veya /etc/mail/sendmail.cw de olabilir.

| Temel KARABACAK |
| KARA HARP OKULU Malazgirt Tb. 22nci Bl. |
| Bakanlıklar Ankara |