Re: [LINUX:6229] Re: firewall

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Wed, 19 May 1999 11:40:29 +0300

samba ile makinayi firewall a tanitmak? ne yapmak istediginizi yeterince
acik yazmamissiniz tam anlayamadim ama
eger firewall disindaki bir makina ile fireweall ardindaki bir makinayi
samba ile konusturmak ve sharingler yapmak istiyorsaniz boyle birsey
mumkun olabilir ancak bu firewall un anlamina biraz ters kacar yeni bir
atesduvari oruyorsunuz sonrada duvarda bir delik acmaya calisiyorsunuz
iceri girebilmek icin
bu delikten sadece siz degil baskalari da girmenin yolunu bulabilir.

yani o zaman niye firewall var sorusu kafama takiliyor.
yada makina neden firewall un ardinda degil.?

ama soru baska bir amac ilke sorulmus olabilir ve ben odrak edememis
olabilirim. daha aciklayici birseyler yazsa idiniz keske.

> Listeden cikmak icin:
> unsub linux

Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd
e-mail : egemen@ergel.nom.tr
	 egemen.ergel@teklan.com.tr
ICQ UIN: 376434
Tel    : 90-212-2821121