Re: [LINUX:6193] Tv Karti

Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Wed, 19 May 1999 09:03:25 +0300

------=_NextPart_000_0038_01BEA1D6.73CDE820

Evet, ben evde kullaniyorum. Avermedia nin sitesinde surucularin adresi =
mevcut.

KDE icin kwintv diye bir program var oda video for linux apisini =
kullanarak o karti kullanmanizi sagliyor. Eger kde kullanmiyorsaniz daha =
kullanissiz xwintv diye birsey var. Bu konuda bir how-to yazacagim ilk =
firsatta. Cunku ben bunlari kurarken cok debelendim. (Not: Driver lar =
henuz beta oldugundan zaman zaman sistemi cokertiyor.)

Dogan.
----- Original Message -----=20
From: Kadir Leblebici=20
To: Multiple recipients of list LINUX=20
Sent: Sunday, May 16, 1999 10:41 PM
Subject: [LINUX:6193] Tv Karti

Merhabalar
Turkuaz 1.2.0 kullaniyorum.
Bu versiyonda veya herhangi bir linux dagitiminda tv karti, radyo =
karti tanitan oldumu
Acaba tanitan varsa bu konuda bilgi verebilirmi neler yapmak =
gerekiyor.
Tv Karti modeli Avermedia Tvphone98 ustelik bu kartin radyosu da var
Simdiden Tesekkurler
Kadir Leblebici

------=_NextPart_000_0038_01BEA1D6.73CDE820

Evet, ben evde kullaniyorum. Avermedia = nin=20 sitesinde surucularin adresi mevcut.

KDE icin kwintv diye bir program var = oda video for=20 linux apisini kullanarak o karti kullanmanizi sagliyor. Eger kde=20 kullanmiyorsaniz daha kullanissiz xwintv diye birsey var. Bu konuda bir = how-to=20 yazacagim ilk firsatta. Cunku ben bunlari kurarken cok debelendim. (Not: = Driver=20 lar henuz beta oldugundan zaman zaman sistemi cokertiyor.)

Dogan.