Re: [LINUX:6217] Re: linuxte nat veya ip masquerading

Doruk Fisek (dfisek@fisek.org.tr)
Mon, 17 May 1999 22:15:31 +0300

At 15:24 17.05.1999 +0300, you wrote:

>yapmaniz gereken(teoride):
>Tum 95 makinalarda default gateway olarak 192.168.1.1`i gostermek;
>server makinada ip forwarding`i acmak;
>server makinada default route olarak ppp0`i gostermek;
>server makinada ppp0`a (ya da ISS`e baglandiginiz interface) giden
>paketleri masquerade etmek.
Bu islemleri daha bir cicili yapan masqdialer server programlarini da
deneyebilirsiniz. c-mserver vardi, 95 client'i da olan (95'ten grafikli bir
programla server'a baglan, hatti kes, vb. komutlar verebiliyorsunuz).

Freshmeat'ten taratirsaniz cikar buyuk olasilikla (baska alternatifleri de).

Doruk