Re: [LINUX:6136] Re: =?X-UNKNOWN?Q?Re=3A_ethernet_kart=FD?=

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Sat, 15 May 1999 09:24:08 +0300 (EEST)

> rtl chipseti ile 100Mbit te sorun yasadigimi ve yasayanlar
> oldugunu biliyorum. Yuklu bir serverda (orn proxy) bir sure sonra kart
> calismayi birakiyor link oluyor ama interface'i kapatip acmazsaniz tek
> paket dahi gonderemiyorsunuz. Hic problemsiz calistigim dec'in de4x5 diye
> driveri olan modelleri. Gerci biraz pahalidir ve artik bulunuyormudur
> bilmem.

Himm haklisiniz.. Nedense bizdede boyle oluyor.. Demek ki bu chipsetli
kartin temel sorunu.. Onu ilginc bir sekilde cozdum..Crontabdan 10 dk. da
bir kendi kendini kontrol eden bir script ile gocunce ifconfigle once down
sonra up yapiyorum duzeliyor.. Yalniz isin ilginc yani random bir sekilde
gidiyor connection..DeC kullaniyorum ve gayet memnunum.. Bu arada intel
eth pro100 bayagi iyi onlarida oneririm..
iyi calismalar..
dS