Re: [LINUX:6099] Re: Selami Aksoy Re: Firewall+Proxy'de pop3 sorunu

Berk Demir (berk@bir.net.tr)
Fri, 14 May 1999 10:41:37 +0300

Burak Demircan wrote:

> listeye pgp signed mesaj yollama geregi neden duyuluyor anlamiyorum.
> saygilar

Acaba PGP li mesajlar sizi rahatsiz mi ediyor ?
Ben size sorayim , siz neden PGP signed mesajlara tepki gosterme
geregi duyuyorsunuz .

PGP bir aliskanliktir. Guvenlik aliskanligi, liste kurallarinda
PGP yasak olmadigi icin, kullanmakta ozgurum diye dusunuyorum . ?.?

Saygilarimla,
(Sizin icin PGP siz)

--
Berk Demir