Re: [LINUX:6056] Red Hat 6.0 Sonrasi

Berk Demir (berk@bir.net.tr)
Thu, 13 May 1999 23:11:57 +0300

Burak Ilgicioglu wrote:

> Red Hat 5.2 de son derece hizliyken 6.0 yukledikten sonra internetteki
> surf hizinda belirgin bir yavaslama oldu. Neden olabilir acaba?
>
> Listeden cikmak icin:
> unsub linux

Redhat 6.0 bir cok daemon ve X arabirimi olarak bayagi
yuklu programlarla geliyor, bunlari hepsi hafizadangoturen etmenler.
Aslinda sizin sorf hiziniz degil, makine hiziniz yavaslamistir buyuk
ihtimalle. Cunku ben de boyle sorunlar yazadim en basta.
Hafizayi nasil daha etkili kullanabileceginiz anlata bir dokuman var
linux.org.tr de, ona bir goz atarsaniz, sorununuzu cozebilirsiniz
saniyorum ...

http://www.linux.org.tr/belgeler/dusukbellek.txt

Kolay gelsin ...

--