Re: ip masquerading ve proxy

Mustafa BiNATLI (mustafa.binatli@hay.net.tr)
Mon, 14 May 2007 23:10:24 +0300

Ben Squid proxy ve firewall kurarak bunu yaptim. Netscape'in proxy
ayarlarina linux makinenin IP adresini ve port nosunu verdigim zaman
internete cikabiliyorum. Aslinda transparent proxy kurabilseydim (neden
olmadigini anlayamadim) bu netscape ayarlarina da gerek kalmayacakti ve
sadece win95'te TCP/IP ayarlarinda ag-gecidi kismina linux makinenin IP
adresini eklemem gerekecekti. Ben x-window icin henuz gorsel bir proxy
gormedim. Squid de o kadar karmasik sayilmaz.

Mustafa BiNATLI
Deba Holding
ERP Project