Re: [LINUX:5985] Re: linux de guvenlik

Remzi AKYÜZ (remzi@service.raksnet.com.tr)
Tue, 11 May 1999 21:57:09 +0000

--------------4DB34094B4448C278606998E

Mahmut Aksakal wrote:

> baglantiyi kabul etmiyor.

Portlari ipfwadm ve/veya ipchains ile kapatabilecegin gibi
/etc/hosts.allow
/etc/hosts.deny
dosyalarini
ve
/etc/security dizini altındaki dosyaları ayarlayarak
da dışarıdan gelen istekleri kabul veya ret edebilirsin.

Saygılarımla.

--
Cehalet denen muzir şeyin yerde yeri yoktur.
Ne gariptir ki, yerde taht kurup oturanda yine o oluyor.

e-mail: remzi.akyuz@linux.org.tr UIN : 37958816

--------------4DB34094B4448C278606998E Content-Type: text/html; charset=iso-8859-9 Content-Transfer-Encoding: 8bit

  --------------4DB34094B4448C278606998E-- Listeden cikmak icin: unsub linux mesajini listeci@bilkent.edu.tr'a gonderiniz. Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan kullanmayin. Liste arsivinin adresi: http://listweb.bilkent.edu.tr/