Re: [LINUX:5991] Intel740

A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Tue, 11 May 1999 11:33:00 +0300 (EEST)

Selamlar,
Evdeki makinamda i740 kullaniyorum Slackware 3.6 uzerinde.Dun aksam bir
arkadasimla birlikte onun diskine benim makinam uzerinde Mandrake 5.3
kurduk.Ekran kartini tanitmak icin ScitechSoft'un DISPLAY DOCTOR
programini kullandik.Karti hemen buluyor yeni versiyonlari.Programi

http://www.scitechsoft.com adresinden download edebilirsiniz.Sirketin
sitesinde destekledikleri kartlarin listesi de mevcut.Bence herhangi bir
ekran karti ile ilgili sorunlariniz varsa once bu programi deneyin.Daha
sonra cesitli commercial X serverlar var.AccelatorX vs vs.Bunlarin trial
versiyonlarini kullanabilirsiniz.Ben Scitechin programini ile configure
ettikten sonra config dosyasini manual editleyerek trial sorununu cozdum:)

Iyi calismalar.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
aozturk@ispro.net.tr