Re: [LINUX:5969] cgi-bin dizini

Baris SiMSEK (simsek@cclub.ktu.edu.tr)
Mon, 10 May 1999 16:12:10 +0300 (EEST)

herhangi bir ayar yapmaniz gerekmiyor (tabi mevcut ayarlariniz
bozuk degilse) verdiginiz adrese baktim. (gerci dosya ara1.htm degil
ara1.html imis)

oncelikle dosyanin adinin ara1.html oldugunun farkinda misiniz ?
ikincisi bu programin ilgili kisminin kodunu listeye gonderebilir misiniz
? zira disardan pek birsey anlasilmiyor. Bu mumkun degilse sizin acinizdan
tahmini birseyler soyleyebilirim. Bu sorulari yanitlayin tekrar yazarim.

- barI$ -