Re: [LINUX:5890] rd 6.0 iso image

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Fri, 7 May 1999 11:39:59 +0300 (EEST)

On Fri, 7 May 1999, Egemen Ergel wrote:

> dha once yeri verilen iso nun hatali oldugu soylenmisti.
>
> saglikli olan bir iso image varmi tr de?

ftp.gazi.edu.tr/pub/linux/redhat-6.0/ISO icerisinde redhat6.iso var
image'i ben yaptim..Amerikadan cekilen onceki imagede sorun vardi..
O yuzden is basa dustu ve bizim ftp'den(gazi) iso image cikarma geregi
duydum.. Onceki imagede boot islemleri yapilabilmesine karsin diger
durumlara gecmiyordu.. Su andaki benim yaptigim ISO image ise fdisk
asamasina kadar test ettim hicbir sorun cikmadi.. gazideki paketlerlede
3 makina kuruldugunu biliyorum.. 1 tanesinide ben kurdum ve herhangibi bir
sorunla karsilasmadik.. Demek ki bu yeni ISO imagede sorun olmamasi
gerekiyor.. Bu arada Redhat 6.0 icin ftp adresi:
ftp.gazi.edu.tr/pub/linux/redhat-6.0/i386 altinda..
mirror islemleri Selami arkadasimizin buyuk cabalari sonucu eksiksiz
tamamlanmistir bu yuzden ona tesekkuru borc bilirim..
ISO image veya ftp ile ilgili olarak(gazi ftp) herhangibi sorununuz olursa
lutfen ftpadmin@sirius.gazi.edu.tr adresine mail atiniz..
Tum Turkiye Linux camiasina hayirli olsun..
iyi calismalar dilegiyle..

dS