Re: [LINUX:5861] MailMan prg.

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Thu, 6 May 1999 22:14:06 +0300 (EEST)

On Thu, 6 May 1999, Abdullah BAYKAL wrote:

> Selamlar,
> kullanicilarin mail islemleri icin web den mailman kullaniyoruz, fakat
> mailman gonderilen mail lerin
> bir kopyasini tutmuyor bu islemi yaptirabilirmiyiz (pine daki sent-mail
> gibi) veya bu konuda bir cozum var mi?
> iyi calismalar,
> Abdullah Baykal,
> Dicle Universitesi

iyi de pine da herkesin bi home directory si var oranIn altInda tutuyor bu
mailleri. Ama mailman'in o Sekilde kullandIGI bi directory yok. Bunun
zannediyorum en kolay yolu mailin header kIsImlarIna Bcc: eklemek olur.
Sonra da mesela sent-mail isimli bi kullanIcI aCarsInIz makinede. Giden
bUtUn mailleri Bcc: ile sent-mail kullanIcIna gOnderirsiniz olur biter.
BaSka tUrlU kodda Cok deGiSiklik gerekir. Mailman'In kodunu da Cok
karIStIrmISlar zannediyorum deGiSiklik yapIlamasIn veya zor olsun diye.