Re: [LINUX:5808] Re: ansi

bourne (bourne@holyfire.com)
Wed, 5 May 1999 00:26:02 +0300 (EEST)

Selam,
/etc/termcap'inizi kontrol edin genelde sacmalamalar bu yuzden oluyor..
gerekirse backupini alarak degisik sistemlerinkini kullanin
ben slack 3.5'de geleni yetersiz buldugum icin baska bir makineden rh
5.2'ninkini almistim ve sorun olan uygulamayi yeniden derledigimde sorun
ortadan kalkmisti.
Son ihtimal olarak karakterlerin sorunsuz calistigi makinenin termcap'ini
alip sco'nun kinin yerine koyabilirsiniz
Iyi Calismalar,
-Can