Re: [LINUX:5754] sshd2

A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Mon, 3 May 1999 14:25:55 +0300 (EEST)

Selamlar,
Haftasonu 3 tane makinaya SSH2 kurduk.Benim kurdugum iki tanesinden birine
baglanabilirken digerine baglanamiyorum.Ancak ben inetd den calistirmiyorum
./usr/local/sbin altina attigi sshd yi komut satirindan ya da
/etc/rc.d/rc.local dosyasindan.Kendi makinamda ;

arcadia:~#ssh2 -l aozturk localhost
FATAL: Connecting to localhost failed: Connection Refused
arcadia:~#
Hatasini veriyor.Oysa ayni config ile kurdugum diger makinaya ssh2 ile cok
rahat baglanabiliyorum.

arcadia:~#ssh2 -l aozturk darkstar.foo.org
aozturk's password:
Last login: Sun May 2 20:14:57 1999 from arcadia
Linux 2.0.35.
You have mail.
[darkstar:~#]

Ilginc degil mi sizce de ? Ikisi de slackware biri 2.0.35 diger 2.2.2
kernele sahip makinalar.
Kolay gelsin.

P.S : Sayin Yuksel,bu konuda yapacaginiz islemleri ve sonuclarini bana da
iletebilirseniz sevinirim.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
aozturk@ispro.net.tr