Re: [LINUX:5618] icq + qt

A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Tue, 27 Apr 1999 13:14:54 +0300 (EEST)

Merhabalar,
Slackware 3.5 dagitiminda QT default olarak geliyor zaten.Bir yerden
download etmenize gerek yok.Ancak Licq bildigim kadari ile Qt-1.4X
istiyordu.Slackware 3.5'te daha eski olabilir.Qt-1.4X download etmek icin
Turkiye'deki ftp arsivlerinde mutlaka vardir.

http://ftpsearch.ankara.edu.tr adresinde tarama yapabilirsiniz.
eger herhangi bir yerde bulamazsaniz Turkiye'de www.troll.no adresinden
en son versiyonunu download edebilirsiniz.
Kolay gelsin.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
aozturk@ispro.net.tr