Re: [LINUX:5580] html editoru

Baris SiMSEK (simsekb@ceng.ktu.edu.tr)
Tue, 27 Apr 1999 10:05:00 +0300 (EEST)

oncelikle bu cih 'la ilgili tartismanin linux listesinde son
bulmasini herkesten rica edecegim. Merak edenler inet-tr'a yada virus
listelerine uye olsunlar.
Linux altinda html editoru var. Tam olarak emin degilim fakat
ismi "Amaya" ve "Arena" adinda iki program biliyorum. WEbeditor ve
web browser. Turkuaz CD ile gelmisti. Eger kurmussaniz dokumanlarina
bakin. Yada bu iki anahtar kelime ile internetten aratin. Yalniz bu
editor standart HTML (w3) yi destekliyor.

- barI$ -