Re: [LINUX:5554] Re:

Murat Senturk (senturkm@beyu.edu.tr)
Tue, 27 Apr 1999 09:22:41 +0300

tabii olur. bize bir firma 20-25 $ a yapabilecegini soyledi. sanirim bios un
kendiside o kadar bi seydir.
valla biz elimizdeki eski bordlarin bioslarini deniyoruz. bi makinaya eski bi
(award-1995) bios taktik. makina acildi ama setup gariplesti. islemci hizi olarak
bi 275 goruyo, bi 308 goruyo, bi 353 goruyo. sonra o da gitti gerci.

yinede denemeye devam diyorum ben...

Ozan Ozkara wrote:

> flash bios la software upgarade etsen olmuyomu ne gerek var
> degistirmeninnn?
>
> Ozan Ozkara
> Agb Anadolu A.S
> Unix and App.Sw Administrator