Re: [LINUX:5484] PNP Modem

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Sun, 25 Apr 1999 10:53:00 +0300 (EEST)

On Sun, 25 Apr 1999, Ali Bayindir wrote:

> Turkuaz 1.0.3
> Kernel 2.0.34
> Sorun: Boca Reseach 33,600 ACF Plug&Play modemi tum ugraslarima ragmen tanitamadim. Win98 modemi COM3 de goruyor ama Communication Ports kisminda sadece COM1 ve COM2 var. Bu nasil is, bir turlu anlayamadim bu modemi. Sorunu bilen var mi?
> Hepinize bol linux'lu gunler :)
Selamlar..
setserial isinizi gorebilir..
setserial ile Modeminizin hangi portta oldugun belirtebilirsiniz.. BEnde
de buna benzer bir sorun olmustu.. Com 3 de olan modemimi Kernel 2.0.36
bir turlu dogru algilayamiyordu.. Dogrudan Com1 ile ayni irq ve IO adresi
vererek cakisma soz konusu oluyordu.. setserial ile cozumledim..
iyi calismalar..
dS
(Not: Modeminiz DOS altinda calismiyorsa Winmodem yada HSP modem ise Linux
altinda calistirmayi unutabilirsiniz!!!..)