Re: [LINUX:5422] transparant proxy

Yusuf Kursat TUNCEL (kursat@prosoft.com.tr)
Thu, 22 Apr 1999 23:52:59 +0200 (TRK)

Selamlar,

Bu transparent proxy cikti, mertlik bozuldu. Vakti zamaninda, bir ISP'de
iken sift ISPlerin farkli squid versiyonlari kullanmalarindan dolayi
aylarca musteriler kendi web sayflarina baglanamadilar. Squid'in bir
versiyonlarinda bu hata var idi sonradan duzeltilmis mi bilmiyorum.
Bence sorunu kullandiginiz proxy programinda arayin.

On Thu, 22 Apr 1999, Egemen Ergel wrote:

> [...]
> canonical name oldugu gozukuyor.
>
> bunun gibi calisan baska yerlerde sorunlar cikmiyor. ancak
> anadolu.edu.tr de sorun cikti.
> nslookup ile baktigimda ise anadolu.edu.tr icin bir A record un olmadigi
> soyleniyor.
> boylece arastirmalarimi bu yone kaydirdim.
> bunun gibi A record u olmayan kimi yerler de de transparant kurulmus
> squid in sorun yasadigini gordum.
> simdi butun domainleri tarayip A recordu olmayanlari duzelttirmek mumkun
> olmadigina gore squid in bunlarla da dogru calisabilmesi icin bir config

Neden mumkun olmasin ki ? Eger oyle gerekiyorsa butun A recordu
olmayanlari duzeltmek zorundasiniz. Bu squid epey ugrastirmisti. Onu net
hatirliyorum.

saygilar

kursat