Re: [LINUX:5371] redHat +acil

Alchemist The GREAT (altug@likom.com.tr)
Wed, 21 Apr 1999 15:58:20 +0200

Ikinci soruya cevap...

chmod denediniz mi? Bununla kullanıcı dizinlerine erisim haklarini
duzenleyebilirsiniz.

Eger kullanmadiysaniz ve man sayfalari da yardimci olamadiysa ozel mail
atin, yardimci olmaya calisayim.

Zafer Berber wrote:

> redhati kurarken oylesine bir hostname ve domain tanimi yaptim
> gel gorki gercek domain ve host tanimi yaptim ama hala hostname olarak
> eskisini goruyor ?
> probleme cozum sunabilecek birileri var mi ?
> /etc/hosts , /etc/hostname /etc/resolv.conf /var/named de db tanimlari
> dogrudur bunlarin disinda bir oneri bekliyorum ?
> unutmadan /proc/sys/kernel/hostname de eski domain gozukuyor dosyayi
> sifirlamama ragmen (birisi burdaki bilgi onemli degil demisti galiba )
> resetlemem de cozum olmadi hala ayni isim
> #hostname
> [...]

/----------------------------------\
|                                  |
|           Altug GUR              |