Re: [LINUX:5378] Login problem hala suruyor... :(

Yusuf Kursat TUNCEL (kursat@prosoft.com.tr)
Wed, 21 Apr 1999 14:16:14 +0300

"localhost login:"
e root yazacaksiniz

Password:

kurarken verdiginiz passwordu yazacaksiniz. Umarim, passwordunuzde
turkce karakter yoktur. Eger mandrakeyi turkce klavyeyi tanittiktan
sonra password vermisseniz, ve de bu password de turkce karakterler
kullanmissaniz, birazcik gecmis olsun. Cunku, simdi size "single user"
acmasini anlatmak, sonra da bir takim dosyalari korlemesine edit edip
onlari kullanabilir hale getirmek hakkaten cok zor olacaktir. Ayrica,
mandrakeyi hic kurmadim, gercekten bu kadar kolay kuruluyor demek ki.