Re: [LINUX:5372] REdHAT 6.0???

Fatih Kaan ERDOGAN (fkaan@hotmail.com)
Wed, 21 Apr 1999 04:08:25 PDT

Selam,
Bazi firmalardan aldigim bilgilere gore Redhat 6.0 in
yakin zamanda cikmayacagini ogrendim. Fakat kimse bir zaman
soyleyemiyor. Bunun ne kadar zaman oldugu kesin olarak belli olamaz
belki ama su siralar piyasada 5.9 un bile beta surumu olduguna
bakarsak bence baya bir sure var. Fakat bende detayli olarak
arastirmadim. Ama birseyler ogrenir ogrenmez mutlaka sizinle
paylasacagim.

Saygilar.
Kaan